Support

Vill du komma i kontakt med vår kundtjänst?

Tryck här för att komma vidare till kontaktsidan för att ta kontakt med vår kundtjänst som gör allt i sin makt för att besvara dig inom 24h.

KUNDTJÄNST

Vanliga frågor & svar

Först och främst ber vi dig vänligen att alltid titta i skräpposten. Hittar du ingenting där heller är det högst troligt att du har knappat in fel mailadress i din order. Därav skickas mailet till en felaktig mailadress. Har du inte fått någon bekräftelsemail kan du ta kontakt med vår kundtjänst, så ska vi se vad felet är och förhoppningsvis åtgärda det.

Våra produktbeskrivningar innehåller detaljerad information om varje kosttillskott, inklusive dess användningsområden och fördelar. Om du behöver ytterligare vägledning, tveka inte att kontakta vår kundsupport som är här för att hjälpa dig välja rätt produkt för dina behov.

Ja, alla våra kosttillskott är noggrant testade och följer de strikta riktlinjer och regelverk som ställs inom branschen. Vi är dedikerade till att erbjuda produkter av högsta kvalitet och säkerhet.

Vi strävar efter att behandla och skicka din order så snabbt som möjligt. Vanligtvis sker leveransen inom 1-3 arbetsdagar. Du kan alltid följa din leveransstatus via ditt konto eller orderbekräftelsen.

Vi erbjuder en 30-dagars returrätt för oöppnade produkter. Kontakta vår kundsupport med ditt ordernummer för att påbörja returprocessen, och vi kommer att guida dig genom de enkla stegen.

Om du behöver ändra eller avbryta din order, vänligen kontakta vår kundsupport så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att tillgodose din begäran, men observera att en order som redan har skickats kanske inte kan ändras eller avbrytas.